luni, 12 august 2013

Winter Wonderland slot Descriere

Acest joc are 25 de linii și oferă două runde bonus. Bonus de spin liber și un bonus de schi. Nu există simboluri de poker din acest joc și grafica sunt foarte colorate și de cele mai multe simboluri animate. Omul de zăpadă este sălbatic și schior declanseaza bonusul schi.Fulg de nea este sălbatic și dacă vă teren 3 sau mai multe vă va declanșa bonus de spin liber. În timpul bonus de spin gratuit ce sunt acordate 15 de rotiri gratuite. Puteți, de asemenea, retrigger rotiri gratuite dumneavoastră în timpul rundei bonus. Bonusul schi este drăguț. Sunteti dat trei scene diferite de schi și de fiecare dată când alegeți un obiectiv de schior. El schiuri până în jurul valorii de zăpadă și terenuri și se transformă într-un om de zăpadă, atunci premiul este revelat. După a treia oară, vi se oferă să comerțului premiul pentru premiul în prezent caseta care apare în partea de jos a ecranului. Având în vedere că alegerea se lasă de un pic de a face în a decide dacă sau nu să riște ceea ce au câștigat deja o decizie. Am facut alege prezenta cutie și a câștigat 5 dolari mai mult decât mi-am acumulate cu schior. Așa că a lucrat pentru mine. Acest joc este foarte drăguț. Este plin de culoare și simbolurile nu animat pentru a face pentru un joc mai ispititor. Mi-a plăcut acest joc și-l returnate destul de ușor pentru mine. Mi-a placut tema prea.

Mai multe jocuri online de tip pacanele le gasitit aici!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu